Where Have I Been?

First of all.. summer is here, and where have I been? For a long time I didn't really have a plan with my blog so therefore I also wasn't very consistent with it. Without too much rambling, I can tell you now that I've made a plan and I'm starting writing my blog more seriously.

I want to share beautiful pictures and stories with people, interact with all of you and make this a lovely "community" of positivity and happiness. I also want to become a better writer, as well as a better photographer. We can share thoughts together and experiences, worries or whatever it might be - we will see where does this journey go! But I'm excited :) 



Ensinnäkin...  kesä on jo täällä, mutta missä mä olen ollut? Jo pitkään mulla ei ollut oikeastaan minkäänlaista suunnitelmaa tai päämäärää tämän blogini suhteen, joten siitä johtuen en myöskään ollut kovin aktiivinen kirjoittamisen suhteen. Kirjoitin silloin tällöin, vaikka olisin ehkä halunnut kirjoittaa useamminkin. Rakastan nimittäin kirjoittamista - edelleen, nuoresta tytöstä asti. Haluan jakaa ajatuksiani enemmän, parantaa kirjoitustaitojani sekä -tyylejä, jakaa elämän pieniä iloja teidän kanssanne, jotta voisin ehkä piristää jonkun ihmisen päivää :) Lisäksi haluan kehittää myös kuvaustaitojani ja jakaa omia valokuviani.


Mutta sen pidemmittä puheitta, voin kertoa teille nyt sen, että olen päättänyt alkaa kirjoittamaan enemmän tosissani, juurikin luettelemieni asioiden takia. Nyt minulla on suunnitelma ja myöskin se tarvittava päämäärä blogini suhteen. Tiedän, mitä blogiltani haluan ja miten haluan kehittyä. Tämä olkoon myös prosessi monelta kannalta itselleni. Saa nähdä minne se johtaa, mutta olen siitä ainakin erittäin innoissani! :)

Have a lovely sunny Thursday! 

XX, Vera

Comments