Fall In Love With Fall

Heissan! Nyt mennään jo syyskyyn 13. päivää - siis tervetuloa tunnelmallinen syksy! Oon viimeiset pari viikkoa ollut todella kiireinen töiden kanssa eikä kauheasti ole siinä ohella jaksanut tehdä mitään erityistä tai edes ottaa työpäivän päätteeksi konetta esiin ja alkaa kirjoittamaan. Välillä kun oon ollut kotona vasta ilta kympin aikoihin. Nyt mulla ei enää tosin kovin montaa viikkoa ole töitä, ennen kuin jäänkin jo äitiyslomalle. Viime lauantaina oli myös mun viimeinen viikonloppuvuoro, joten nyt saan viikonloput nauttia ja levätä. Ihanaa, kun on jopa kaksi vapaapäivää putkeen, haha. Nyt kun ei muutenkaan enää nukuta joka yötä yhtä hyvin useiden heräämisien, öisien vessa ramppaamisten sekä ajoittaisten selkäsärkyjen takia. Mutta todella kiitollinen olen siitä, että muuten en ole kovinkaan raskauden aikana joutunut (ainakaan vielä) kärsimään. <3  Ja se, että olen ollut niin väsynyt viimeaikoina, niin luulen siihen väsymykseen vaikuttavan myös mun alhaiset rauta-arvot, mistä syystä menenkin lauantaina käymään tarkistuttamassa rautavarastot. 



Oon ehkä ensimmäsitä kertaa jotenkin täysin eri tavalla innoissani tulevasta syksystä, joka suurilta osin johtunee varmasti pienokaisemme kovasti odotetusta syntymästä - marraskuu tulee huomaamatta, kun aika menee niin nospaa! Muutenkin oon todella inspiroitunut tällä hetkellä ihanan lämpimistä syysväreistä. Olipa kyse sitten pukeutumisesta, sisustuksesta, meikeistä, ruuasta tai valokuvaamisesta...unohtamatta ollenkaan tosiaan tätä parasta vuodenaikaa ihanille tuoksukynttilöille! Niitä, jos jotain tulee hamstrattua syys-ja talvikaudella todella paljon. I'm just a sucker for 'em. Tuoksukynttilöillä saa just täydellisen tunnelman kotiin - tuoksun sekä lämmön kera. 


Tämä kuvien ihanuus, 'Autumn Wind', tarttui viime viikolla mukaani Hemtex:ltä. Samoin tämä upeansävyinen luumunpunainen, untuvaisen pehmyt fleeceviltti. Oon nyt täysin hurahtanut tähän ylelliseen sävyyn! Vielä haluaisin muutaman samansävyisen tyynyn olohuoneeseemme joko tumman vihreän tai poltetun punaisen/oranssien tyynyjen kera, niin alkaisi olohuoneemme olemaan valmis tähän sysykauteen. Tykkään todella paljon vaihdella sisustusta aina aika ajoin, etenkin vuodenaikojen mukaan. Siten saa ihanaa lisätunnelmaa ja vaihtelua kotiin! Ps. Tuoksukynttilät kauniissa purkeissa on ehkä se mun suurin heikkous, mitä kynttilöihin tulee. 


Ihanaa loppuviikkoa just sulle! <3 XX, Vera

Comments