Surprise Baby Shower

Viime viikon sunnuntaina (23.9.) mulle järjestettiin niin ihanat yllätys baby showerit!! <3 Ilta oli sanoinkuvaamattoman upea! En olisi kyllä parempaa yllätystä voinut edes toivoa. Hassua vaan ajatella, että siitäkin on tosiaan jo viikko - aika juoksee niin hurjaa vauhtia.

Nyt voidaankin jo ensimmäinen kohta yliviivata syksyn bucket-listalta, kun sain nuo juhlat täysin valmiina, ettei itse tarvinut alkaa mistään stressaamaan! Tein aiheesta myös videon YouTube-kanavalleni. (Video löytyy kirjoituksen lopusta). Videosta huomaa selkeästi, kuinka viljelen tuota 'kiitollinen'-sanaa, mutta olin oikeasti niin otettu tuosta yllätyksestä. Kukapa ei vastaavaa arvostaisi! Musta tuntui lähes koko juhlien ajan jotenkin niin super onnelliselta ja yllättyneeltä, että olin varmaan aika pihalla kaikesta koko sen ajan haha.

Mun mies ja hänen koko perhe oli siis yllätyksen takana, sekä muutamat hyvät ystävät. Mulle oltiin kerrottu jo paria viikkoa etukäteen, että tuona päivänä olisi yhdet tutun häät, jonne mentäisiin. Mulla ei tuossa vaiheessa ollut mitään epäilyksiä mistään. Sunnuntaita edeltävänä perjantaina mentiin jopa laittamaan hennat "häitä" varten, mikä on todella tyypillinen tapa valmistautua häihin somalilaisessa kulttuurissa. Ei mulla käynyt mielessäkään, että me valmistauduttiin ihan jotain muuta kuin häitä varten.


Sunnuntaina sitten mun kaksi ihanaa kälyä sekä toisen heistä serkku tulivat meille valmistautumaan iltaa varten. Olin itse laittautunut lähes jo kokonaan heidän tullessa, joten mulla ilta venyi aika pitkäksi, kun odottelua oli niin paljon :D Taisinkin kysyä monta kertaa, että eikö meidän pitäisi jo lähteä. Joskus kuuden maissa päästiin vihdoin lähtemään, mutta tässä vaiheessa iski pieni epäilys jostain. Odotimme ulkona siis meidän kuskia, jonka piti olla mieheni veli. Suunnitelmiin olikin tullut muutos, joten yhtäkkiä aviomieheni kävelee puku päällä autolle ja mietin vaan pää pyörällä, että missä vaiheessä hän on vaihtanut vaatteet ja tullut meidän jälkeen ulos. Lisäksi paikan päällä odottelin sisäänpääsyä mieheni kanssa ulkona hetken, jonka jälkeen saimme luvan mennä sisään. Käytävältä käännyimme huoneeseen, jossa soi musiikki, jossa iso ihmisjoukko oli meitä vastassa kameroineen. Huoneessa oli niin kaunis juhlapöytä sekä koristelut! Ihastelin ja hämmennyin täysin. En yhtään tiennyt, mitä tehdä - olin vaan niin sanaton. :D

Kiitos vielä rakkaat ystävät ja perhe! Äitini ja eräs läheinen ystäväni eivät valitettavasti päässeet paikalle, mutta juhlat olivat silti mitä ikimuisoisimmat. Saimme mukaamme kaiken lisäksi muutamia ihania lahjoja (jopa minä itsellenikin jotain), jotka esittelen myös erikseen videolla. En todellakaan osannut odottaa mitään vastaavaa. Tunnen itseni niin kiitolliseksi, rakastetuksi ja onnelliseksi! <3


PS. Muistakaa käydä tilaamassa mun YouTube kanava sekä tykkäämässä videosta! 

Rentouttavaa sunnuntaita! <3


XX, Vera


Comments